[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:NL] [cle1: SECONDES Lang:NL]
Sluiten
Sluiten
Sluiten

CITROËN CONNECT BOX - NOODOPROEP EN PECHHULPOPROEP

Het Pack SOS & Assistance bestaat uit de services noodoproep en pechhulpoproep met plaatsbepaling. Bij een ongeval of een andere situatie waarbij dringend ingrijpen is vereist, kunnen dankzij deze services de benodigde hulpdiensten worden opgeroepen.

U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week, zonder een speciaal abonnement, gratis gebruikmaken van dit servicepakket. Voor deze services is de Citroën Connect Box nodig, een af fabriek in uw Citroën (afhankelijk van de uitvoering standaard of optioneel) gemonteerde unit met een eigen simkaart en GPS-ontvanger.

ACTIVERING VAN DE NOODOPROEP

Bij een aanrijding neemt de auto zelf contact op met een alarmcentrale die de bestuurder vervolgens terugbelt om de ernst van de situatie te kunnen bepalen. Indien nodig worden de hulpdiensten opgeroepen. Als een inzittende van de auto zich in een kritieke situatie bevindt of getuige is van een dergelijke situatie, kan hij zelf een noodoproep vesrturen door de SOS-toets 3 seconden ingedrukt te houden.

Om een pechhulpoproep te versturen moet de knop met de "Double Chevron" 3 seconden ingedrukt worden gehouden. U wordt dan verbonden met een helpdesk die een eerste diagnose zal stellen. Indien nodig zal de helpdesk een bergingsvoertuig laten komen.

CITROËN TELESERVICES

Met de Teleservices geeft uw auto op afstand technische gegevens door aan uw dealer. Zodoende kan er bij een probleem eerder worden ingegrepen, wat efficiënter en sneller is.

De Teleservices zijn gratis en bestemd voor particuliere klanten. U hoeft er geen abonnement voor af te sluiten. Deze services werken bij elke Citroën met de Citroën Connect Box die na 20 april 2016 is besteld. Voor oudere auto's is een vergelijkbare service beschikbaar door een abonnement op een van de Citroën Connect Packs te nemen (later beschikbaar).

GRATIS EN ZONDER ABONNEMENT

De volgende onderhoudsbeurt of het vervangen van de remblokken in de gaten houden is straks niet meer nodig! Met de Teleservices geeft de auto zelf de door hem gedetecteerde storingen door aan uw dealer.

De dealer kan vervolgens de situatie analyseren en contact met u opnemen om een afspraak te maken. Met de Teleservices wordt u in real time ingelicht over de staat van uw auto, rijdt u zorgeloos en bespaart u tijd en geld.

Top