[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:NL] [cle1: SECONDES Lang:NL]
Sluiten
Sluiten
Sluiten
757x426_CXPerience_Prix_Design_Chantilly_Image_Principale

CHANTILLY ARTS & ÉLÉGANCE RICHARD MILLE 2017: PRIJZEN VOOR DE CITROËN CXPERIENCE CONCEPT

De Citroën CXPERIENCE CONCEPT heeft op zondag 10 september het concours d'élégance gewonnen op de 4e editie van het prestigieuze evenement "Chantilly Arts & Elégance Richard Mille 2017". Deze concept car die symbool staat voor het comfort van de topmodellen van Citroën brengt één jaar na zijn debuut op de laatste Autosalon van Parijs zijn toeschouwers nog altijd in vervoering. 


Voor het 4e jaar op rij vond tijdens Chantilly Arts & Elégance Richard Mille op zondag 10 september een ontmoeting plaats tussen auto's van de toekomst en de mode, in de unieke setting van het Domaine de Chantilly. Het evenement telde dit jaar meer dan 16.000 bezoekers die hun hart konden ophalen aan de voor het concours d'élégance ingeschreven concept cars en de 90 klassieke auto's uit de hele wereld. De CXperience Concept sleepte ex-aequo met een van de andere gepresenteerde concept cars de meeste punten van de jury in de wacht. 

 

757x426_CXPerience_Prix_Design_Chantilly_image2


Het internationale concours d'élégance Chantilly Arts & Elégance Richard Mille levert zijn bezoekers een uniek spektakel waarvoor elke fabrikant een gerenommeerde couturier de opdracht heeft gegeven de outfit te ontwerpen bij de gepresenteerde concept car. Citroën heeft er voor het concours d'élégance van 2017 voor gekozen de CXPERIENCE CONCEPT te presenteren in combinatie met een creatie van de Chinese stylist Yang Li.

Top