[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:NL] [cle1: SECONDES Lang:NL]
Sluiten
Sluiten
Sluiten
757x426_Inspired_By_You

CITROËN ONTHULT DE NIEUWE MERKSLOGAN "INSPIRED BY YOU"

Na de onthulling van de merkcampagne ""Citroën Inspired by You"" op de Autosalon van Parijs in 2016 is het niet meer dan logisch dat Citroën van ""INSPIRED BY YOU""* de nieuwe merkslogan heeft gemaakt. Deze nieuwe internationale slogan maakt zijn debuut op de stand van Citroën op de IAA van Frankfurt in 2017.


Citroën is een merk dat al sinds de oprichting innovatieve oplossingen ontwikkelt en toepast om autorijden voor een zo breed mogelijk publiek gemakkelijker en comfortabeler te maken. Van de Traction Avant tot de 2CV, van de HY tot de Berlingo, van de Méhari tot de E-MEHARI, van de Picasso-MPV's tot de Aircross-crossovers: Citroën sluit altijd aan op de maatschappelijke ontwikkelingen. Citroën is een merk voor een breed publiek: een merk dat mensen en hun levensstijl als bron van inspiratie ziet.

Met een uitgebreid modellenaanbod profileert het merk zich meer dan ooit als "people minded brand". Met deze filosofie is de basis gelegd voor de nieuwe internationale slogan: "INSPIRED BY YOU"*.

Deze nieuwe merkslogan is het vervolg op de merkcampagne "Citroën Inspired By You" die in 2016 op de Autosalon van Parijs van start ging en daarna internationaal werd uitgerold, met name in Latijns-Amerika en China in het eerste halfjaar van 2017.

De nieuwe slogan "INSPIRED BY YOU", die zijn debuut maakt op de IAA van Frankfurt in 2017, is de ultieme uiting van de nieuwe dynamiek van het merk en is de opvolger van de in 2009 geïntroduceerde slogan "CRÉATIVE TECHNOLOGIE".
"INSPIRED BY YOU" is niet zomaar een slogan, maar een waar credo dat symbool staat voor de unieke oplossingen die Citroën de klanten van het merk biedt.

Oplossingen die getuigen van de transformatie van Citroën en aantonen dat de nieuwe slogan "INSPIRED BY YOU" betrekking heeft op het gehele ecosysteem van het merk.


* "INSPIRED BY YOU": deze nieuwe internationale slogan wordt wereldwijd in het Engels uitgedrukt, behalve op markten waar men niet bekend is met de Engelse taal (China enz.). Voor die markten mag de slogan worden vertaald.

Top