Onze website maakt gebruik van cookies. Bij verder gebruik van deze site gaat u daarmee akkoord. Zie meer informatie hier.

Ontvang de brochure en prijslijst van de Citroën van uw keuze per post of e-mail of bekijk ze direct online.

Sluiten

Wilt u graag de Citroën van uw keuze ervaren? Maak dan een vrijblijvende proefrit.

Sluiten

Ontvang een vrijblijvende offerte voor de Citroën van uw keuze.

Sluiten
DS signature

DS ONTWIKKELT KUNSTINSTALLATIE VOOR HET NEDERLANDSE FILM FESTIVAL

DS is dit jaar wederom sponsor van het Nederlands Film Festival. Tijdens deze 35e editie worden de sterren letterlijk èn figuurlijk vervoerd in de chique en bijzonder vormgegeven DS modellen.

DS geeft verder acte de présence met Signature Art, een interactieve campagne die via een online platform en een verrassende interactieve installatie tot leven komt.  Bezoekers worden uitgenodigd om hun persoonlijke handtekening op desktop of mobiel digitaal achter te laten. Vervolgens wordt van elke handtekening, met behulp van WebGL, realtime een 3D kunstwerk gecreëerd. Dat resulteert in een buitengewone online verzameling van alle 3D handtekeningen.

Na het zetten van de handtekening op www.ds-signatureart.com  wordt deze op bijzondere wijze een 3D Gouden Kalf gecreëerd bestaande uit kleine DS logo’s. Op het festival is een speciaal daarvoor ontwikkelde interactieve kunstinstallatie aanwezig waar bezoekers met hun eigen Signature Art deelnemer kunnen worden van het festival. Signature art is ontwikkeld door Dpdk.

Anne Lobbes, Director Press & Public Relations DS: “Met dit project laat DS zien hoe de werelden van offline en online technologie komen samen voor een verrassende, avant-garde merk-ervaring.”

Pim van Helten, CEO van Dpdk zegt: “De Signature Art is een uitnodiging voor alle fans en acteurs die het festival bezoeken om zich op een unieke manier te vereeuwigen tijdens de grootste film festival van Nederland. Naast een leuke kunst ervaring ter plekke vormt Signature Art ook een unieke online verzameling van hedendaagse persoonlijke uitingen.”

Het creatieve idee is geïnspireerd door de Nederlandse Walk of Fame (De Talent&Pro Filmboulevard) aan de Vinkenburgstraat in Utrecht. Ingemetseld tussen de straatstenen liggen gouden tegels met handafdrukken van Gouden Kalfwinnaars van de afgelopen jaren. Op de tegel staat naast een handafdruk van de actrice of acteur ook een handtekening.

Het 35e Nederlands Film Festival vindt plaats van 23 september tot en met 2 oktober in het nieuwe NFF Festivalhart Tivoli Vredenburg en de Utrechtse bioscopen. Het thema van dit jaar is Grenzeloos Nederlands. Voor meer informatie kijk op www.filmfestival.nl of op www.facebook.com/DSNederland.

Top