Onze website maakt gebruik van cookies. Bij verder gebruik van deze site gaat u daarmee akkoord. Zie meer informatie hier.

Ontvang de brochure en prijslijst van de Citroën van uw keuze per post of e-mail of bekijk ze direct online.

Sluiten

Wilt u graag de Citroën van uw keuze ervaren? Maak dan een vrijblijvende proefrit.

Sluiten

Ontvang een vrijblijvende offerte voor de Citroën van uw keuze.

Sluiten
Campagne DS 5

NIEUWE DS 5: LANCERING RECLAMECAMPAGNE “THE SPIRIT OF AVANT-GARDE”

Deze week gaat de nieuwe reclamecampagne voor de nieuwe DS 5 van start. De campagne brengt drie door het merk uitgekozen personen samen die de voor DS zo karakteristieke "spirit of avant-garde" belichamen: Iris van Herpen, Sylvestre Maurice en Zhang Hai Ao.

In de campagne voor de nieuwe DS 5 komt hun creativiteit en vakmanschap naar voren, samen met de eigenschappen die ze delen met de nieuwste creatie van het merk:

  • Iris van Herpen, mode-ontwerpster, verbeeldt de "spirit of avant-garde" door de innovatieve materialen die ze voor haar creaties gebruikt. Ze maakt haute couture-jurken met 3D-printtechnieken. Ze belichaamt als geen ander de knowhow en het oog voor detail; kwaliteiten die terugkomen in de auto's van DS, in het bijzonder in de nieuwe DS 5. Sylvestre Maurice. Wie heeft er niet gehoord van de robotwagen Curiosity die momenteel op Mars rondrijdt?
  • Sylvestre Maurice, de astrofysicus die deze Marsrover heeft ontwikkeld en diens camera aanstuurt, verdient het evenzeer om bekend te zijn. Niemand is zo "connected" als hij! Hij staat model voor de technologie en de connectiviteitsmogelijkheden van de nieuwe DS 5.

  • Zhang Hai Ao, architect, staat voor bouwkundige topkwaliteit. Hij is de hoofddesigner van het als de zon vormgegeven Kempinsky Hotel in Beijing, een architecturaal meesterwerk! Dit project weerspiegelt het uitzonderlijke design van de Nieuwe DS 5.

Bekijk de commercial en de verhalen van deze drie ambassadeurs via nieuweds5.driveds.nl

Top