Sluiten
Sluiten
Sluiten
203106_Forfait-Citroen-Landingspagina.jpg

CITROËN TELESERVICES: ASSISTENTIE OP DE WEG

Op dit moment bevindt Citroën Teleservices zich nog in de pilot fase. Wij zijn bezig met de laatste testen om u straks een kwalitatief hoogwaardige service aan te kunnen bieden. U kunt alleen van Citroën Teleservices gebruik maken indien dit aanwezig is in uw auto. Dit geldt voor de meeste auto’s gebouwd na 1 november 2016.

 

U rijdt in een slimme Citroën. Zo weet uw auto zelf wanneer een onderdeel uw aandacht nodig heeft. Als bestuurder krijgt u hiervan meldingen via het dashboard. Om optimaal van uw auto te blijven genieten, is het van belang dat u deze meldingen snel opvolgt. Om u hierbij te ondersteunen, lanceren wij een nieuwe service, genaamd Citroën Teleservices. Hierbij zorgen wij ervoor dat de meldingen van uw auto ook verstuurd worden naar onze klantencentrale. Hierdoor kunnen wij, via e-mail, telefonisch of via SMS, direct contact met u opnemen om u verder te ondersteunen met de melding. Onze medewerkers voorzien u van instructies en advies over welke acties u kunt ondernemen. Indien nodig schakelen zij voor u Citroën Assistance in voor pechhulp of regelen zij direct een werkplaatsafspraak bij uw dealer.

Hoe werkt Teleservices?

Communicatietechnologie aan boord van uw Citroën

Plaatje landingspagina 3.jpg

Na een (dashboard)melding benadert de Citroën centrale u telefonisch, via e-mail of via sms om u te helpen met het juist interpreteren van alerts en het opvolgen hiervan. Indien nodig helpen wij u graag met het vinden van de dichtstbijzijnde dealer of het inschakelen van Citroën Assistance. Zo kijken we samen met u waarom u bijvoorbeeld een melding over uw bandenspanning heeft gekregen. Het kan zijn dat u zelf gemakkelijk de banden kunt bijvullen. Maar het is ook mogelijk dat de adviseur u aanraadt langs de dealer te gaan om uit te zoeken wat er gaande is. Met Citroën Teleservices profiteert u ook van maatwerk met het plannen voor het juiste moment van de onderhoud van auto.

Transparantie

BTA Citroen_alert_header.jpg

Citroën hecht waarde aan uw privacy. Wij zullen uw informatie nooit verkopen aan derden. Uw informatie wordt uitsluitend verstrekt aan Citroën Teleservices en de daaraan verbonden of geassocieerde ondernemingen, retailers en bedrijven die namens Citroën werken (geselecteerde derde partijen). Zodra u zich voor Citroën Teleservices heeft geregistreerd en de dienst heeft geactiveerd, heeft u toegang tot alle services van de dienst. U kunt zich te allen tijden afmelden.

Teleservices in detail

Vragen en/of opmerkingen

750x423-citroen-assistance.18478.73.jpg

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via 0800 – 7384368.

Afmelden

BTA Citroen_headerimage_permissie-activatiemail.jpg

Indien u niet langer gebruik wenst te maken van Citroën Teleservices kunt u zich op elk moment afmelden voor de dienst. Vul uw kenteken in en u ontvangt direct een e-mail om uw afmelding in orde te maken.

Top