COVID-19 | Wij houden onze dienstverlening in stand. Onze medewerkers staan klaar op de manier zoals u wenst.

Meer informatie

Verwijzing in seconden

UW MOBILITEIT GEGARANDEERD TIJDENS DE COVID-19 SITUATIE

Nu ook Nederland de gevolgen van het coronavirus ondervindt, realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij in deze periode de service kunnen bieden die u gewend bent en uw mobiliteit garanderen.

PLAN VEILIG UW SERVICEAFSPRAAK

REGEL HET VANUIT HUIS

FAQ

PLAN VEILIG UW SERVICEAFSPRAAK

 

U bent altijd van harte welkom bij uw Citroën-dealer voor een serviceafspraak. Met de hygiënerichtlijnen in acht nemend, gaat onze dienstverlening gewoon door. Uw auto wordt tijdens een service afspraak onder meer voorzien van een stuur-, stoel- en pookhoes. Door onze strenge hygiëne maatregelen, kan onze dienstverlening onverminderd doorgang vinden.

 

REGEL HET VANUIT HUIS

 

Vanuit het comfort van uw eigen huis bieden wij u de mogelijkheid online een Citroën samen te stellen, te bestellen met Private Lease en uw nieuwe Citroën thuis bij u te laten afleveren voor een proefrit.

Als u een proefrit aan huis wenst, neem dan contact op met uw Citroën-dealer zodat u kunt kennismaken met de Citroën van uw keuze bij u thuis.

 

DE ANTWOORDEN OP DE VRAGEN DIE U MOGELIJK HEEFT

 

Is levering aan huis mogelijk?

Jazeker. Als u een nieuwe auto besteld heeft die binnenkort afgeleverd gaat worden, neem contact op met uw dealer voor de levering aan huis.

 

Is het wel veilig om bij de dealer langs te komen?

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat ons Citroën-dealernetwerk alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft getroffen om uw gezondheid te beschermen.

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. In al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Ook in de werkplaats nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast blijven medewerkers al met lichte klachten thuis. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online en per telefoon beantwoorden.

 

Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie

We zijn op verschillende manieren bereikbaar indien u niet naar de showroom kunt komen. Uiteraard kunt u alle informatie raadplegen op onze website, maar mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan zijn onze verkoopadviseurs tevens online en per telefoon bereikbaar. Zij zullen u met alle plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto. 

 

 

Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?

Aangezien de levering van uw nieuwe Citroën afhankelijk is van het moment waarop en het type auto dat u besteld heeft, willen we u vragen contact op te nemen met uw Citroën-dealer; deze kan u hier meer informatie over verstrekken. Uw Citroën-dealer kan u vervolgens op de hoogte brengen omtrent de details van uw bestelling.

 

Mijn auto heeft reparatie / een servicebeurt nodig, kan ik gewoon langskomen?

Onze Citroën-dealers en erkende reparateurs zijn vooralsnog gewoon geopend. Wij adviseren uw bezoek telefonisch even aan te kondigen, zodat u er zeker van kunt zijn dat onze medewerkers direct voor u klaar staan.

Mocht u na de reparatie of servicebeurt de auto graag thuis willen laten afleveren, dan kan dat ook. Geef dit dan aan als u de afspraak maakt.

 

 

Top