Verwijzing in seconden
Seetroën S19

CITROËN LANCEERT EEN NIEUW MODEL VAN ZIJN BRIL TEGEN REISZIEKTE: DE SEETROËN S19

De introductie in juli vorig jaar van de Seetroën-bril is niet onopgemerkt gebleven: meer dan 20 miljoen views op het internet en 15.000 verkochte exemplaren in slechts enkele maanden tijd. Om voort te bouwen op dit succes lanceert Citroën een nieuw model van deze bril tegen wagenziekte: de Seetroën S19.

 

Net als het oorspronkelijke model is de Seetroën S19-bril ontwikkeld in samenwerking met de start-up Boarding Ring en de ontwerpstudio 5.5. Het minder opvallende montuur is doorzichtig, in een van donker naar licht verlopende kleur die past bij de blauwe vloeistof in de bril. Deze vloeistof reconstrueert als het ware de horizon waardoor de zintuigen niet meer ontregeld raken.

 

De twee Seetroën-modellen zijn zowel geschikt voor volwassenen als kinderen vanaf 10 jaar (als het binnenoor is volgroeid). In deze brillen zitten geen glazen, dus alle familieleden of reisgenoten kunnen ze opzetten. Als de eerste symptomen van de reisziekte zich manifesteren, moet de bril 10 tot 12 minuten worden gedragen voordat de positieve werking ervan merkbaar is.

 

De Seetroën S19 is beschikbaar in een beperkte oplage van 1919 exemplaren, ter ere van het honderdjarig bestaan van het merk dit jaar. Vanaf 15 mei kan de bril worden besteld voor een levering begin juli.De twee Seetroën-modellen kosten € 99,- en zijn verkrijgbaar op de website lifestyle.citroen.com en in de lifestyle-boetiek van het merk in de volgende landen: Nederland, Frankrijk, Portugal, België, Luxemburg, Spanje, Italië, Oostenrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Ierland en Polen. De bril kan ook buiten deze landen worden geleverd door hem te bestellen op de website van Citroën Racing.

 

Bekijk de video: https://youtu.be/wCDdAIgMJd8

Top