Doorgaan
coronamaatregelen

COVID-19: WELKE MAATREGELEN NEEMT CITROËN SERVICE?

In deze uitzonderlijke situatie staat de bescherming van uw gezondheid en die van uw dierbaren voor Citroën voorop.

In het hele Citroën Service-netwerk is daarom een uitgebreid protocol van kracht. Het personeel is getraind om dit protocol in acht te nemen en uw bescherming te garanderen. Het protocol is geheel in lijn met de geldende richtlijnen van het RIVM.

DESINFECTIE EN VOORZORGSMAATREGELEN

Uw auto wordt in een aantal stappen grondig gedesinfecteerd:
 

  • De technicus trekt persoonlijke beschermingsmiddelen aan,
  • De technicus brengt beschermingsmateriaal aan in uw auto,
  • De technicus reinigt en desinfecteert het interieur van uw auto in 17 stappen, met alle portieren geopend,
  • De technicus reinigt en desinfecteert de buitenzijde van uw auto,
  • De technicus trekt de persoonlijke beschermingsmiddelen uit.

CITROËN STAAT ALTIJD VOOR U KLAAR

Voor onderhoud en reparaties aan uw auto kunt u altijd terecht bij uw Citroën-dealer en ook bij pech staat Citroën altijd voor u klaar. Zo verzekert het merk de mobiliteit van wie zijn of haar auto nodig heeft voor noodzakelijke ritten (werk, zorg, enz.). Uiteraard worden hierbij altijd alle coronamaatregelen in acht genomen. Om dit mogelijk te maken houden alle medewerkers van de Citroën-dealer zich natuurlijk aan de basisregels. Daarnaast worden er speciale maatregelen getroffen zoals het gebruik van wegwerphandschoenen en aangepaste looproutes in verband met de anderhalvemeterregel.