Verwijzing in seconden
wk5119_Citroen_WATT_eten_1200x675

HY-FIVE OP DE TOEKOMST: WATT ETEN WE?!

Investeren in mensen én technologie is vast verankerd in het DNA van Citroën. Het 100-jarige bestaan van het merk is dan ook een perfecte gelegenheid om dit met een bijzonder, toekomstwijzend project te vieren.

 

Watt eten?! draait om te beginnen om een groep jonge mensen, die elk op hun eigen manier wel wat ondersteuning kunnen gebruiken bij het volgen van een opleiding en het vinden van werk. Daarom worden zij begeleid door jeugdhulporganisatie Cardea. Daar krijgen zij de kans een klassieke Citroën HY bestelwagen om te bouwen tot een elektrisch aangedreven foodtruck, waarbij Citroën Nederland ze een steuntje in de rug heeft gegeven. Bedoeling is dat deze elektrische foodtruck in 2020 ingezet wordt door de jongeren bij bijvoorbeeld festivals en andere evenementen. Benieuwd naar de video over dit project? De video is ook hier te zien.

 

Top