COVID-19 | Wij houden onze dienstverlening in stand. Onze medewerkers staan klaar op de manier zoals u dat wenst.

Meer informatie

Verwijzing in seconden

PSA Peugeot Citroën Nederland

Ben jij op zoek naar een uitdagende, veelzijdige en leerzame werkstage waarin je te maken krijgt met alle facetten van Digital Customer Relationship Management? Zit jij vol positieve energie, ben je niet bang om initiatief te nemen én vind je het belangrijk om je stage te vervullen binnen een organisatie waar aandacht wordt besteed aan de inhoud? Lees dan snel verder!

 

In het DS/Citroën team zal je met de Content Manager van DS, en de Digital Marketing Manager en de Direct Marketeer van Citroën samen werken en kunnen leren van hun ruime ervaring.

Bij ons ervaar je een dynamische werkomgeving waar men met passie en als team samenwerkt om de beste omni-channel klantervaring te leveren met als doel het marktaandeel te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren.

Binnen een team van experts zal je leren van de kennis die er is. Daarnaast draag je bij aan het stimuleren, onderhouden en optimaliseren van digitaal contact met merk ambassadeurs, bestaande klanten en potentiele kopers. Je leert unieke content te creëren, je denkt mee op gebied van marktontwikkelingen, draagt bij aan website onderhoud en optimalisatie en leert werken binnen de dynamiek van een multinational organisatie. Vervolgens weet je landelijke wensen/activiteiten door te vertalen naar content afgestemd op de juiste doelgroep en op basis van data durf je beslissingen te nemen. Tevens, en misschien het belangrijkst, je wordt onderdeel van een positief, gezellig en ondersteunend team waar jij als volwaardig onderdeel in mee draait.

   

Verantwoordelijkheden?

  • Actieve ondersteuning richting het digital team in de uitrol van effectieve en efficiënte ‘always-on’ digitale media en CRM strategy (display / social / SEA/e-mail marketing) om kwalitatief webverkeer en leadgeneratie/conversie te stimuleren. In nauwe samenwerking met agencies en Data & Performance team (DPM);
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en uitvoering van zowel actiematige ad hoc e-mailcampagnes als structurele lifestyle e-mail campagnes voor de afdelingen Marketing, Aftersales en Sales;
  • Je stelt per campagne doelstellingen (KPI’s) op welke je achteraf analyseert, evalueert en terug rapporteert;
  • Je schakelt voor de opzet en uitvoering van campagnes met interne stakeholders en externe leveranciers zoals e-mailmarketingbureaus, databaseleveranciers, reclame- en marketingbureaus. Een goede briefing hierbij is key;
  • Je stemt de selectiecriteria van de te benaderen klanten en prospects af en maakt op basis van deze criteria een selectie in de CRM database;
  • Je evalueert e-mailcampagnes en stuurt overzichten met resultaten en aanbevelingen naar betrokken stakeholders;
  • Je herkent de customer journey en weet de data hierover door te vertalen naar concrete e-mailcampagnes afgestemd op de juiste doelgroep en op de juiste tijd van de life cycle;
  • Je denkt na over mogelijkheden om de CRM database uit te breiden en/of data te verrijken;
  • Je bewaakt de campagneplanning en deadlines;
  • Je initieert A/B testen en denkt mee over optimalisaties;
  • Je denkt mee over de integratie en cohesie van verstuurde communicatie en de online ervaring;
  • Je draagt zorg voor de controle van functionaliteiten op de verschillende sites;
  • Je verwerkt wensen van de velen stakeholders op de verschillende websites door middel van het creëren en aanpassen van beelden, teksten, buttons, banners en nog veel meer op de site.

   

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een stagevergoeding van € 400 per maand
  • Mogelijkheid voor het opstellen van een onderzoeksrapport
  • Werken binnen een team van experts die elke dag streven naar de hoogste kwaliteit
  • Leren van verschillende experts
  • Leren van werken in een multinational
  • Cross departementale mogelijkheden binnen gehele CMO team
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Een hecht, gezellig en positief team

 

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een proactieve stagiair met gezond verstand die beschikbaar is voor een (fulltime) meeloopstage voor de duur van minimaal 5-6 maanden binnen het Digital Team van het Customer Management Office.

 

  • Je bent enthousiast en bereid om te leren door te doen;
  • Je volgt een opleiding in de richting van Marketing, Communicatie, Economie of anders gerelateerde opleiding op HBO- of WO niveau;
  • Je hebt uitstekende beheersing in woord en geschrift van het Nederlands en Engels; je kunt gemakkelijk (en foutloos) teksten schrijven;
  • Je bent bekend met CRM/web omgeving facetten, zoals Direct Marketing, e-mailmarketing;
  • Je kan werken met CMS-systemen, omdat je zelflerend te werk gaat en nieuwe software of systemen makkelijk eigen maakt;
  • Kennis van Photoshop is een pré;
  • Je bent ‘online savvy’ en vind het gewoon leuk;
  • Project management skills.

 

Jouw profiel

  • Organisator, initiator en teamspeler;
  • Communicatief vaardig en creatief;
  • Analytisch en resultaatgericht;
  • Accuraat, efficiënt en zelfstandig;
  • Stressbestendig.

 

Interesse?

Ben jij de persoon die wij zoeken en herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Ben jij op zoek naar een uitdagende stage waar je echt je handen uit de mouwen kunt steken in een gezellig team? Aarzel dan niet en stuur je motivatiebrief met actueel CV naar psanl-career@mpsa.com onder vermelding van Sollicitatie Stagiair DIGITAL MARKETEER en ONLINE CONTENT.

 

Heb je aan de hand van deze vacature nog vragen? Stuur je vragen naar bovenstaand emailadres, wij beantwoorden je vragen graag!

 

Top