GARANTIES VAN CITROËN
Focus op wat belangrijk is
Ondanks de hoge mate van vakmanschap, kunnen er na verloop van tijd bepaalde gebreken optreden.
Om ervoor te zorgen dat uw Citroën in optimale conditie blijft en u zorgeloos kunt genieten van iedere rit, gaan wij verder dan de wettelijke garantie. Daarnaast worden defecte onderdelen altijd vervangen door onderdelen van dezelfde kwaliteit als originele onderdelen.
Garanties bij aankoop nieuwe Citroën:
GARANTIES | FABRICAGEFOUTEN | LAK | DOORROESTEN VAN BINNENUIT |
---|---|---|---|
GEDEKTE ONVOLKOMENHEDEN | Fabricagefouten in onderdelen, uitgezonderd slijtageonderdelen (bijv. remblokken) | Onvolkomenheden in de originele lak of vernis van de carrosserie | Het van binnenuit doorroesten van de carrosserie |
INBEGREPEN BIJ DE GARANTIE |
• Gratis reparatie of vervanging van defecte onderdelen • Vergoeding van reparatie- of bergingskosten bij pech door een storing die onder garantie valt |
Geheel of gedeeltelijk herstellen van de lak of de vernis om de onvolkomenheid te verhelpen | Reparatie of vervanging van defecte elementen te wijten aan corrosie |
LOOPTIJD/KM |
• 2 jaar vanaf de afleveringsdatum • Geen kilometerbeperking |
2 jaar (personenauto's en bedrijfswagens) |
• 12 jaar (personenauto's) • 5 jaar (bedrijfswagens) |
GARANTIE ZONDER ZORGEN
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
Hoe werkt de garantie?
Wat te doen als u uw auto vanwege een onder de garantie vallend probleem niet kunt gebruiken?
Neem direct contact op met Citroën Assistance!
Zij kennen uw auto immers het beste en kunnen het probleem zo snel mogelijk verhelpen. De kosten voor de reparatie ter plaatse of de berging naar de dichtstbijzijnde Citroën-dealer (binnen een straal van 100 km) vallen binnen de garantie. Als het defect aan uw auto niet binnen twee uur kan worden verholpen, krijgt u een mobiliteitsoplossing aangeboden door de betreffende Citroën dealer,