CITROËN LIFETIME ASSISTANCE
Voor het programma Assistance bij Onderhoud zijn 3 pakketten ontwikkeld:
* NL-Basis: basis dekking (defect, sleutels, brandstof), geen vervangend vervoer, geldig in Nederland; inbegrepen bij onderhoud
* NL-Plus: NL-Basis plus lekke band en defecte accu, vervangend vervoer, geldig in Nederland. Tegen meerprijs van €19,95.
* EUR-Premium: volledige dekking, Europa. Tegen meerprijs van €49,95.
CITROËN ASSISTANCE: EEN RIANTE DEKKING
Met Citroën Assistance bent u in de volgende gevallen gedekt:
- Autopech,
- Ongeval,
- Verlies autosleutels,
- In de auto ingesloten sleutels,
- Tanken van de verkeerde brandstof,
- Lege batterij elektrische Citroën (max. 2 keer per jaar).
Citroën zet zich maximaal in om u in deze situaties weer op weg te helpen door u ter plaatse te helpen of uw auto naar de dichtstbijzijnde Citroën Erkend Reparateur te vervoeren. Als u langer dan een dag geen gebruik kunt maken van uw auto, wordt u een mobiliteitsoplossing voor het vervolg van uw reis of zelfs een overnachting aangeboden.
UW VEILIGHEID VOOR ALLES
U kunt ook contact met Citroën Assistance opnemen via de rubriek "Contact en assistentie" in de My Citroën-app. U kunt deze app gratis downloaden in de App Store of Google Play Store.
NOODOPROEP VANUIT UW AUTO
Als uw auto is voorzien van de Citroën Connect Box (standaard of optioneel, afhankelijk van de uitvoering van uw Citroën) kunt u bij pech contact opnemen met Citroën Assistance door op de zwarte toets boven de binnenspiegel van uw auto te drukken.
Als dringend medische hulp nodig is of als u getuige bent van een ongeval, kunt u contact opnemen met Citroën Assistance door op de rode SOS knop te drukken. Bij een aanrijding verstuurt uw auto automatisch een oproep naar Citroën Assistance. De medewerker kan vervolgens zo snel mogelijk de hulpdiensten naar u toesturen.