EXCLUSIEVE SERVICES VOOR HET BESTE ONDERHOUD

Bij Citroën profiteert u van handige services die speciaal zijn ontwikkeld om het onderhoud van uw auto nog gemakkelijker te maken. 

VIDEOCHECK

Helder en transparant

Videocheck is een innovatieve service waarmee u direct inzicht krijgt in noodzakelijke, aanvullende reparaties. 

Als uw auto voor onderhoud in de werkplaats staat en de monteur constateert dat bepaalde onderdelen toe zijn aan vervanging of extra aandacht nodig hebben, ontvangt u direct vanuit de werkplaats een bericht. 

Dankzij de Videocheck-app kan de monteur een video maken van wat er aan uw auto mankeert. De link naar deze video krijgt u, samen met de offerte voor de extra werkzaamheden, per sms of email toegestuurd. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Het blijft uiteraard aan u of u akkoord gaat met de werkzaamheden. Het kan u een extra werkplaatsbezoek besparen en dat scheelt tijd.

HET GEMAK VAN TELEMAINTENANCE

De volgende onderhoudsbeurt of de slijtage van de remblokken in de gaten houden is straks niet meer nodig! Met Telemaintenance geeft de auto zelf de door hem gedetecteerde storingen door aan uw Citroën-werkplaats. Met deze gratis service, geeft uw auto op afstand technische gegevens door aan uw Citroën-werkplaats. Zodoende kan er bij een probleem eerder worden ingegrepen, zodat u tijd wint en geld bespaart. Telemaintenance is gratis en bestemd voor particuliere klanten. Deze services werken bij elke Citroën met de Citroën Connect Box die na 20 april 2016 is besteld (behalve de C-Zero).

ONLINE EEN AFSPRAAK MAKEN

Een werkplaatsafspraak maakt u gemakkelijk online of via de MyCitroën app. Op de kaart selecteert u eenvoudig de dichtstbijzijnde Citroën Erkend Reparateur. Selecteer vervolgens het tijdvak dat u het beste uitkomt. Het is allemaal in een paar klikken geregeld!

UW OFFERTE IN ENKELE MUISKLIKKEN

Bereken in een paar klikken de prijs voor bijvoorbeeld een onderhoudsbeurt, een aircocheck of de reparatie van de voorruit van uw auto.

Zo weet u welk bedrag u voor de werkzaamheden kunt verwachten.

DE VOORDELEN VAN MYCITROËN

De MyCitroën app: 

Waarschuwt u wanneer uw auto toe is aan periodiek onderhoud, 

Biedt u de mogelijkheid om gemakkelijk een afspraak te maken bij de Citroën Erkend Reparateur van uw voorkeur of snel een offerte te ontvangen. 

Biedt u gepersonaliseerde informatie over het onderhoud van uw auto onderhoudsschema, garantie, kilometerstand, data voor toekomstig onderhoud) en toegang tot de handige services. 

IS UW CITROËN BETROKKEN BIJ EEN TERUGROEPACTIE?

Citroën informeert eigenaren als hun auto in aanmerking komt voor een terugroepactie. Wilt u weten of uw auto is betrokken bij een terugroepactie? Neem dan contact op met uw Citroën Erkend Reparateur. Na controle kan hij bevestigen of uw auto al dan niet betrokken is bij een terugroepactie. Informeer direct of uw postadres goed in het systeem is opgenomen