Verwijzing in seconden

ERVAAR HET GEMAK VAN CITROËN TELEMAINTENANCE

Met Citroën Telemaintenance hoeft u niet meer te denken aan het onderhoud van uw auto!

Met de intelligente Telemaintenance analyseert Citroën uw auto in real time en wordt u gewaarschuwd wanneer onderhoud of reparaties nodig zijn. Om optimaal van uw auto te blijven genieten, is het van belang dat u deze meldingen snel opvolgt.

De meldingen van uw auto worden ook verstuurd naar onze klantencentrale. Hierdoor kunnen wij direct contact met u opnemen om u verder te ondersteunen met de melding. Onze medewerkers voorzien u van instructies en advies. Indien nodig schakelen zij voor u Citroën Assistance in voor pechhulp of regelen zij direct een afspraak bij uw Citroën dealer.

Citroën Telemaintenance

HOE KAN IK GEBRUIKMAKEN VAN CITROËN TELEMAINTENANCE?

Telemaintenance is een gratis service voor minimaal 3 jaar voor particuliere klanten. U dient de service wel zelf te activeren. Dit kan eenvoudig via de myCitroën app of via de online Services Store De service werkt bij alle Citroën-modellen met de Citroën Connect Box die na 20 april 2016 zijn besteld (met uitzondering van de C-Zero).

 

Uw informatie wordt uitsluitend verstrekt aan Citroën Telemaintenance en de daaraan verbonden of geassocieerde ondernemingen, retailers en bedrijven die namens Citroën werken (geselecteerde derde partijen). Zodra u zich voor Citroën Telemaintenance heeft geregistreerd en de dienst heeft geactiveerd, heeft u toegang tot de dienst. U kunt zich te allen tijde afmelden.

 

De voordelen van Citroën Telemaintence

Neem voor meer informatie over Citroën Telemaintenance en de algemene verkoopvoorwaarden contact op met uw Citroën dealer. Ook kunt voor vragen en/of opmerkingen elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via 0800 – 2487636.

Top