COVID-19 | Wij houden onze dienstverlening in stand. Onze medewerkers staan klaar op de manier zoals u wenst.

Meer informatie

Verwijzing in seconden
CITROEN_BOUCLE_SON_CENTENAIRE_2

CITROËN KIJKT MET NIEUWE BRANDFILM UIT NAAR EEN ELEKTRISCHE TOEKOMST

• Vierde en laatste episode van ‘the hitchhiker’ is prachtige afsluiting van 100 jaar Citroën

• 18 miljoen volgers kunnen de nieuwste brandfilm vanaf 19 december zien op de social kanalen van Citroën

2019 stond bij Citroën volop in het teken van het vieren van 100 jaar creativiteit en comfort. Iconen zoals de CX, 2CV, Méhari en de Type H hebben een jaar lang in de spotlight gestaan als dé vaandeldragers van het eeuwfeest. De unieke vierdelige videoserie, genaamd ‘the hitchhiker’, heeft fans meegevoerd naar het roemrijke verleden én de toekomst van het merk met de double chevron. Nu het eeuwfeest bijna ten einde is, komt Citroën met de vierde en laatste episode van de reeks. Ook in de deze ‘grande finale’ maakt de lifter een geweldige reis door de tijd, die in dit geval eindigt in de meest recente creatie van Citroën: de nieuwe C5 Aircross SUV Hybrid. Deze innovatieve Silent Urban Vehicle is het eerste model binnen het grote elektrificatie-offensief dat Citroën heeft gestart en waarmee het merk elektrisch rijden voor iedereen bereikbaar gaat maken.

Top